Blog8. August 2017.
Dizajn logotipa kao kreativni proces
Sam proces dizajna logotipa podrazumeva nekoliko faza kroz koje se prolazi kako bi se doslo do zeljenog grafickog resenja. Najznacajnija faza je upravo prva faza koji sluzi da se pazljivo prikupe obrade smernice i zelje klijenta. Pazljivim izborom pitanja koja gadjaju u sam srz zelja i smernica klijenta, otkrivamo sta tacno...
Continue ReadingU čemu je razlika izmedju brendiranja i dizajna korporativnog identiteta?
Često nas ljudi pitaju za usluge brendiranja, misleći pri tom zapravo na kreiranje, odnosno dizajn korporativnog identiteta. Iz tog razloga želimo da objasnimo da ta dva pojma nisu ista, te da među njima postoji značajna razlika. Dizajn odnosno kreiranje korporativnog identiteta podrazumeva pre svega da firma ima već...
Continue ReadingZašto vam je potreban profesionalno dizajniran logotip?
U eri savremenog načina poslovanja, logotip firme, brenda, grupe ili organizacije predstavlja veoma važan element vizuelne komunikacije. Dizajn logotipa nije samo stvar estetike ili vizuelne estetike. Logotip predstavlja glavnu vizuelnu idetifikaciju firme, ali i njenu osnovnu vizuelnu komunikaciju. Od uspešne realizacije logotipa zavisi da li će ostvariti vizuelnu komunikaciju sa ciljnom...
Continue Reading

